עמוד הבית   צור קשר
 
מטבחים

Kitchens Design
עיצוב מטבחים

 

חלק, נקי ואסתטי – עיצוב המטבח החדש

המהפכה הקולינרית שעברנו בישראל בעשור האחרון הובילה לכך שאנחנו חיים בעידן שבו הקהל הישראלי נחשב לאנין חך יותר מאי פעם. הדבר בא לידי ביטוי בביקוש העצום למסעדות עילית, בפופולאריות המרשימה ממנה נהנים השפים הישראליים וכמובן שגם בתחום הבישול הביתי שהפך זה מכבר לתחביב הלאומי. מן הסתם כל זה בא לידי ביטוי גם בתחום עיצוב המטבחים הביתיים המודרניים. במידה ואתם מעוניינים לבצע מקצה שיפורים במטבח הביתי שלכם ולהתחיל את השיפוצים בקרוב או במידה ואתם מתכננים את הבית החדש והגעתם לשלב התכנון של החדר החשוב, הפעיל והיצרני ביותר בבית, קחו לכם כמה דקות וקראו על עיצוב המטבח הישראלי המודרני במאה העשרים ואחת.

לא על הפרקטיות לבדה

עד לא מזמן הדגש המרכזי בתחום עיצוב המטבחים הושם על הפן הפרקטי של המטבח. מן הסתם מדובר על חלל שצריך לשמש את השוהים בו לעבודה ולכן רוב מעצבי הפנים הישראליים התמקדו בעיקר בנישה הזו. בעקבות המהפכה הקולינרית שעברנו, כיום הדגש מושם גם על הסגנון העיצובי של המטבח. בדיוק כפי שאת הבית המודרני נהוג לעצב בהתאם לצרכים ובהתאם לאווירה הכללית שדייריו מעוניינים להתוות בו, כך ישנה הסכמה גורפת בקרב המומחים בתחום לפיה יש לעצב בדיוק כך גם את המטבח המודרני. יתרה מכך, מומלץ ביותר להתאים את העיצוב של המטבח לעיצוב של הבית וליצור אחידות סגנונית בינו לבין שאר החדרים בדגש על הסלון שבבתים המודרניים מהווה מעין המשך טבעי של המטבח.

האלמנטים המודרניים של המטבח החדש

כשמדברים על אלמנטים מודרניים אין הכוונה לציוד מטבח חדיש ומשוכלל, למרות שבהחלט מומלץ לצייד את המטבח בציוד המתקדם ביותר שישנו לחוויית הבישול האולטימטיבית. הכוונה היא לרכישה של מקרר מודרני, התקנה של כיריים חשמליות, תנור משולב ואיכותי ועוד. כשמדברים על אלמנטים מודרניים הכוונה היא בדרך כלל לפתרונות עיצוביים שיכולים להפוך את השהות כמו גם את העבודה במטבח לנעימות ולנוחות יותר. כיום המטבח מהווה מרחב שבו ניתן ואף מומלץ לשבת לארוחה קלה, לקריאה בעיתון או לשיחה משפחתית. אי לכך האלמנטים עליהם אנחנו מדברים כוללים אי שממוקם במרכז החלל ושסביבו ניתן לשבת או לעבוד וכן בר למטבח שמוסיף לא מעט סטייל ותחכום.

המאפיינים של המטבח המודרני

המטבחים שמעוצבים בסגנון מודרני מאופיינים בקווים ישרים, זאת בניגוד למטבחים הכפריים בהם שולטים הקימורים והקווים המעוגלים. בנוסף לכך המטבחים הביתיים המודרניים מושפעים במידה ניכרת מהמטבחים התעשייתיים ולכן לרוב נעשה בהם שימוש במתכות שונות כשבכיפה שולטת הנירוסטה. הנירוסטה היא מתכת שאינה רגישה לפגיעות פיזיות או לחלודה וקורוזיה ולפיכך נחשבת לאידיאלית לשימוש במטבח. כמו כן המטבחים המודרניים מעוצבים בסגנון נקי וחלק שמאופיין בצבעים קרים ובצבעוניות צנועה יחסית. אם אתם מרגישים שאתם מעוניינים להתקדם למטבח מעוצב יותר, זה הזמן להתעניין בחידושים העדכניים בתחום ואנחנו מבטיחים לכם שיש לא מעט כאלו.





 

   
כל הזכויות שמורות ל Kitchens Design 2010  
עמוד הבית קטלוג מטבחים מאמרים צור קשר בלוג ארונות הזזה

www.seo-extra.co.il  |  מפת אתר


 

 

Kitchens Design עיצוב מטבחים : מטבחים מעוצבים, חנות מטבחים, חנויות מטבחים, מטבח מעוצב,

 חברת ניקיון למטבח | KS עבודות אלומיניום